Pages

Showing posts with label Dance Music. Show all posts
Showing posts with label Dance Music. Show all posts

Monday, April 22, 2013

Daft Punk

Daft Punk julkasi muutamia päiviä sitte uuden singlen "Get Lucky".  Ite tykkään biisistä nyt kon on päässy kuuntelemaa sitä muutamia kertoja. Ensimmäinen ajatus mikä biisistä tuli päähän oli, ai tollane se nyt on.

Biisin ensimmäisill sekunneilla tulee jo sellain olo et tää biisi on hyvä ja mukaan vetävä. Duft Punk kaksikon ääni on jotain mistä mie ite pidän todella paljon. Jollain tavalla erillainen, en tiiä saanko mie sen kuulostamaan vaa niin erillaiselta vai mikä siinä sitte on.

Daft Punkia aloin kuuntelemaa pari vuotta sitte "One more time" myötä. Biisi oli tarttuva ja kaikki kuunteli sitä Italiassa ja uteliaisuus lisäänty siitä. Millassia niiden muut biisit on? Ja sitte löysinkin "High life", "Aerodynamic" ja " Digitla love" näihin biiseihin tykästyin ihan täysin ja vieläkin kuuntelen.

Daft Punkin ja ehkä kans se muiden kavereiden kiinnostus electronisee muusiikkiin nosti kiinnostuksen tähän genreen.






Videot: Youtube

Friday, March 8, 2013

Friday, December 28, 2012

Let's Make Some Music!

Nyt on ollu pari päivää hiljaiseloo, ei oo oikeen ollu aikaa ja intoo kirjottaa mitää, mut tähän postaukseen tulee biisejä joista tykkään, jotkut saattaa olla jonki verta vanhojaki, mut se ei menoo haittaa yhtää ;)