Pages

Showing posts with label Norwegian airline. Show all posts
Showing posts with label Norwegian airline. Show all posts

Saturday, February 9, 2013

Returning Back to Finland



Kuva: Norwegian.com

Se on nyt varmaa, 4. maaliskuuta 2013 klo 4.20 p.m. tulen olemaa suomessa Helsinki- Vantaan lentokentällä... Fiilikset on tällä hetkellä oikeestaan ihan pohja lukemissa. En millään haluais jättää Folignoa ja kaikkia rakkaita ihmisiä tänne. Mut onneks on mahollista aina tulla lomalle tänne!

Ja tosiaan Suomessa tulee tapahtumaan kaikkea uutta ja kivaa. Oon ettiskelly asuntoja Turusta ja löytäny muutamia kivoja, pitää vaan kahtoo mitä on sillon tarjolla kon oon päässy suomeen.

Niin ja siitä opiskelupaikasta pitää yrittää vielä saada asioita selville, jos ei muuta ni pakko sinne soittaa ja kysellä miten asiat pittää hoitaa.


***

It's confirmed, 4th of March 2013 at 4.20 p.m. I will be back in Helsinki- Vantaa airport... My mood is reaching the bottom at the moment. I really wouldn't want to leave Foligno and all the dear people I've got here. But I'm happy it's always possible to come here for a holiday! 

And yeah, in Finland there's going to happen all the new and fun stuff. I've been looking for some apartments from Turku and actually I found couple really nice, let's see what there will be on market when I get to Finland.

I still gotta find out some stuff about the school and stuff, if I won't receive a reply for the e-mail I have to make a call there and hopefully I'll get some answers this way.



Tuesday, August 14, 2012

Jotain uutta ja ihmeellistä...

... mutta ei niin toimivaa. Eilen Norwegian lennolla Helsinkiin päin mainostettiin, että kyseisellä lentoyhtiöllä on ensimmäisenä langaton internet yhteys lennon aikana ja kuinka liikemiehet ja miksei naisetkin, voi tehä töitä lennon aikana. Pitihä sitä sitte kokeilla, että kuinka se nyt sitten toimii, totta se oli että yhteys oli, mutta ei se toiminu ainaka miun koneessa yhtään! Tai sain avattua bloggerin 5 minuutin jälkeen ja siihen loppu netin kokeilu!

Lento laskeutu Helsinki-Vantaalle ja iskä tuli hakemaan kotia sieltä. Muuten kaikki on menny hyvin näinä parina päivänä mitä oon ehtiny tääl olemaan, mut täällä on kylmä! saa pittää hupparia ja kaulahuvia ja kunnon toppavaatteita päällä! Kyllä mie niin ootan että pääsen takasin sinne Italian lämpöön sunnuntaina (:

Pistän aina vähän väliä kon kerkiän jotain kuulumisia. Ja (vähän) huonolaatusia kuvia tulossa särkänniemestä, sieltä löyty aivan ihanan hellyyttävä mikro possu, jonka olisin oikeesti voinu viiä mukanani, mut ainaki vielä se o sielä särkänniemen kotieläinpuistossa... olis ollu niin ihana!