Enää ei oo mitään tietoa mikä vois auttaa tähän tilanteeseen. Ihan sama missä oon ollu ni sen jälkeen kon oon poistunu paikalta joka paikka on ihan täynnä miun hiuksia. Päänahka on niin kuiva, että se kirvelee ja hilseilee ihan koko ajan ja tuntuu siltä, että mikään ei tomi. Kaikkia ihme konsteja on tultu kokeiltua, rasvannu päänahkaa perusrasvalla, hiusöljyä käytän tälläkin hetkellä säännöllisesti, pesen hiukset suht usein (jostain luin että sen pitäis auttaa ainaki hilseilyyn) ja kohta varmaa kaadan purkillisen oliiviöljyä päähän...
Onnkes satuin törmäämään Littlebigthings -blogiin, jossa oli postaus Wella System Professionalin Balance Scalp seerumista. Todellakin on miun ostoslistalla vieläpä ennen ko läksin Britteihin. Jospa siitä sais ittellekkin apua. Hiuksia nimittäin lähtee ihan tupottain välillä ja tää on viimenen konsti mitä meinaan kokeilla omatoimisesti, jos ei niin lääkäriin Mars seuraavaks!
