Pages

Thursday, May 9, 2013

Maailman Parhaimmat Rintsikat




Kuva: Nelly

Oon kokeillu kymmeniä erillaisia olkaimettomia liivejä, mut aina on jotain ollu vikana, ei oo pysyny ylhäällä tai sitten ne ei oo ollu tarpeeks tukevat.

Jokin aika sitte heitin "maailman parhaimmat liivit" roskiin. Ne oli olkaimettomat liivit, jotka oikeesti pysy päällä ja tuki tarpeeks, mut ne oli menny niin monesta kohtaa jo rikki ja aiheutti sen takia epämukavuutta kon niitä piti päällä. 
Sillon kon heitin ne roskiin, en mie mitää merkkiä siitä alkanu kahtomaan, ajattelin että en enää ikinä tuu ostamaan nuin kalleita liivejä. Tosiaan hintaa niillä oli about 70€. 

Nyt sitte ko mitkään noista halppisliiveistä ei oo ollu hyvät (yllätys), oon alkanu ettimää näitä samallaisia liivejä. Helppoo se ei oo ollu, kon en muistanu merkkiä. 
Oon käyny kattomassa Stockmannilla ja Sokoksella, tuloksetta. Myyjien silmät oon saanu pyöreiks kon oon yrittäny selittää millaset ne on, "Niissä kupeissa, rintojen sivuilla on tuet, jotka muistuttaa käsiä/sormia". 

Kon kummastakaan noista kaupoista ei löytyny, aloin ettimää netistä. Miljoonien hakusanojen ja satojen läpikäytyjen sivujen jälkeen päädyin Business Womanin- Blogiin, sieltä löysin juuri näiden liivien merkin ja jos en löyä niitä mistään kaupasta niin saan tilattua ne Nellyltä


No comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment ♡