Pages

Thursday, July 5, 2012

I love Food




Tänään kerranki tein ihan kunnon ruokaa, tai siis yleensä oon nii laiska tekemää mitää kunnollsta, saatan keittää pastaa, mut en jaksa millää enää tehä mitää kastiketta siihen, joten syön sen yleensä sokerin kanssa. Ja tääl Italias oon oppinu syömää tomaattia, tai kon en vaa voi olla niin nirso mitä Suomessa oon. Oon iha varma et muutun takasi samallaiseks, jos joskus meen viel takasin sinne : D Mut oon oikeesti löytäny tääl aika paljon sellassei ruokei mistä oikeesti tykkään ja oon vaa kuvitellu, etten tykkää tosta. 



Toinen asia mitä oon oppinu juomaan täällä on olut! En tykkää siit hirveesti, mut jos ei oo mitää muuta mitä juoda ni kyl yks ainaki puolikas pikkupullo menee ales :) Mut mieluummin kyl juon jotai makiaa... kuten Bacardin Breezerit ;) 

<3



 Yks päivä kaupasta bongasin nuita söpöyksiä! Kokista 1,5dl tölkeissä, niitä mitä saa lentokoneista, ne tönöt on vaa jotai nii söpön kokosta ja kans noi pikkulasipullot! :3 Täält löytyy kaikkee kivaa kaupoista, tosin Italialaisille ne o iha normaaleja juttuja, mut ei tollassei Suomesta saanu ni pakko ottaa joka ikisestä mahollisesta jutsta kuva ;P 


Kaiken huippu on kaikki kinder- tuotteet ja NUTELLA! siitä ei oo ny kuvaa, mut sitä löytyy tuolt alakerrasta vielä vähän ko joku on mussuttanu sitä aika kovaa tahtii, ehkä kannattaa ny vähä rajottaa : D ettei koht tarvi iha hullun lailla raataa lenkillä ja uimassa ja kaikkee muuta urheilua, mistä en tykkää sitte yhtää (: 


No comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment ♡